"אל תשליכני לעת זקנה": קשישים עריריים מתים בביתם לבדם

אבי יעקב No Comments on "אל תשליכני לעת זקנה": קשישים עריריים מתים בביתם לבדם

מצער: בתוכנית הפוך על הפוך עם הרב בן לולו בשיחה עם הרב חיים מילר יו"ר ארגון ורפא ירפא, הפועל למען קשישים עריריים | בשנה האחרונה אנו רואים עליה מדאיגה במספר הנפטרים בביתם, שגופתם במצב ריקבון – איך אנחנו יכולים לסייע? | האזינו:

יהודי מבוגר בירושלים. למצולם אין קשר לכתבה צילום: Kobi Gideon / Flash90 | אילוסטרציה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שיחה קשה: בתוכנית הפוך על הפוך עם המגיש הרב משה בן לולו  שוחח עם הרב חיים מילר יו"ר ארגון ורפא ירפא, הפועל למען קשישים עריריים, אשר בשנה האחרונה אנו רואים עליה מדאיגה במספר הנפטרים בביתם ואף אחד לא שמע עליהם, שגופתם במצב ריקבון מתקדם

הרב מילר שהיה נשמע סוער ונרגש מתמיד אמר לרב משה בן לולו: "אני הרבה סוער לאחרונה, כי אנחנו לצערנו אני והמתנדבים הרבים,  שעושים עבודת קודש ברחבי הארץ. בחודש האחרון מה שאנחנו יודעים ברחבי הארץ, ואתמול בירושלים שני אנשים שנפטרו בבתים לבדם".

הרב מילר מספר דבר מזעזע: "אתמול עוד מצאו את זה בזמן כי האחות קבעה עם אחותה לבקר אותה והיא באה לבית ולא ענתה לה, הביאו משטרה ואמבולנס וכו…וכו… הייתי במקום מצאו את הגופה והיא נפטרה. ברמות , היית הגופה שביקשו במכשירים לבוא, אני צר לי לומר להוציא גופה רקובה מהבית. וזה בתקופה הזאת נוראה ואיום זה קטרוג גדול .

במענה לשאלת הרב בן לולו כיצד ניתן למנוע את התופעה הקשה הזאת השיב הרב מילר: "מונעים על ידי מה שאנחנו עושים עוברים מבית לבית ומתחננים לאנשים, דבר ראשון תעברו בבתים כל אחד זה מצווה קטנה תחת היד. אם אתה הולך למכולת ואתה לא רואה יומיים את הבן אדם, פשוט תדפוק".

האזינו:

 



0 תגובות